Ljudlöst underbart skratt


SOMMAR !! Jopp, det är sant. Det verkar så iaf. Termometern skjuter i höjden och folk ser ut som kräftor.
Härlig tid. Varm tid. Solig tid.

Idag var det bråk på skolan. Knytnävar å sparkar. Tur att det bara var fyror annars hade nog jag också åkt på stryk när jag kastade mej mitt emellan. Men det gick vilt till vill jag lova. Dretigaste lektionen ever. Kidsen är helt galna nu för tiden. Stackars de som vill något !!

Inne på sista sidan på kursdagboken också. 20 !! Åhh,, gôtt värre. Till morronen är det finputsning.
Men skönlitteraturredovisningen får de troligtvis in till veckan.

Nyklippt också. Jag är inte van än... Jag är så jädra modern helt plötsligt. hehe

Elin har lärt sig skratta. Dock ljudlöst skratt,, men hennes ansiktsuttryck säger allt !!


Imorn; Lugn dag. Avslutning på kursdagbok. Sol,, och antagligen något varv på centrum.
Torsdag; Jobb på Klingevi med vårkampen. Hoppas på noll slagsmål. (",) Till Kstad.
Fredag; Utflyktstur(shopping!?) med mor, syster och mosters älskling. Örebro !?
Lördag; Expressen-party !!

--------------
Sola lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback