köp INTE expressen


Håkis har precis left the building. Vi har tarjat lite.
Å innan var vi tillsammans med Pnilla å åt två minituggor pizza. Fast det var frukost/lunch/middag/kvällsmat i ett.

Jahapp,, lördakvällen tog slut 17.00 idag. Då var jag på hemmaplan igen.
Hehe. Helt otroligt. Alla eventuella minnesluckor lär bli ifyllda av expressen.
Å vi som är så törra å trötta i vanliga fall körde efterfest till 7 imorse. Allt för expressens läsare. Men jag meddelar INTE när vårt reportage kommer i tidningen.
Det var iaf en toppenkväll/natt/morgon/dag,, på alla sätt å vis.
Det bjöds på många skratt, farliga cykelturer in i stenväggar, drinkar hejj vilt, snygga sminkningar, å fotografier m.m.
16 tog jag mej ur sängen. haha



Värmen är fortfarande på topp. Å jag är ledig.
 Badat har jag också gjort. Gött gött.

Looking gooood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback