fy skämmes


Jag säger bara fy skämmes. Till reportern som skrivit artikeln i expressen och till alla som går på den och får oss att framställas som ytliga.
Jag funderar starkt på att gå vidare med detta då vi blivit lurade. Det är inte ens våra ord och tankar i texten. Jag vet med mej att jag inte en enda gång under kvällen diskuterade utvik !!
Reportern skriver i texten att VI delat med oss om våra drömmar,, men det är helt sjukt alltså då utvik inte ens diskuterades. Reportern gjorde ju klart för oss vad artikeln skulle handla om, men det visade sig att den kom handla om något helt annat. Något som är så långt bort från våra värderingar så det är otroligt.
Jag kan försöka "försvara" oss hur länge som helst, men vill nån dum jäkel gå på det som står där så varsågod.
Vi, och våra nära och kära, vet iaf vad vi står för !! Och inget av det som som är skrivet i artikeln STÅR vi för.

Nu måste jag fixa mat. Ska snart iväg på stress-kursen. Å jag kommer garanterat bli ännu mer stressad... Är redan.
Sen är det träning. Intervaller idag om jag inte är helt ute å cyklar. Fy bövelen vad jag INTE är sugen på det.
Men förhoppningsvis blir det mys efter,, så då kan jag väl stå ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej karin. jag förstår vad du menar i din komentar. men det är så här att jag och pillan gick i samma klass på gymnasiet och det är väldigt synd att hon inte är samma person längre. visst man ändras och så men det är bara så ledsamt att hon inte längre verkar bry sig om någon annan än henne själv. hoppas hon svarar an på min komentar så ska hon få svar på varför du tycker det va elak skrivit! MVH Kim

Postat av: lady

hejsan! om nu inget var sant i artikeln och det skulle handla om karlstad sommar stad, vad gör ni då i en erotik affär??????
och berättar vad den och den använde vid diverse plåtningar?

2007-06-18 @ 18:06:38
Postat av: Anna

haha inget va sant? vadå så hela artikel är helt påhittad? oj att expressen orkade åka till karlstad för ingenting? då hade dom ju ändå kunnat sitta kvar på kontoret och bara skriva samma artikel.. hmm. ;)
det så jävla korkat att överhuvutaget svara på andra frågor än utelivet som ni påstår att det skulle handla om!
ni får fan skylla er själva!

2007-06-18 @ 21:38:03
Postat av: Jennie

Jag förstår din vrede över artikeln. Läste den och det lät lite för konstigt för att vara sant!! Trösta dig med att det är glömt innan nästa helg :)

2007-06-18 @ 22:20:52
Postat av: Johan Hellström

Så länge du inte har bett att få läsa den innan tryck och godkänna den så tvivlar jag på att du kan göra nåt åt det. Lär av misstagen.

2007-06-20 @ 08:45:32
URL: http://johan.grubblar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback