födelsedag och midsommar


Jaha, då var det min födelsedag idag då. 24 år. Inget att hurra värst högt för,,
Men däremot vaknade jag upp imorse och var gladare än på länge. Trots att jag visste att det skulle regna idag,, (",)
Men jag har träffat dej, har världens bästa vänner, världens bästa familj och jag ska bli gudmor åt världens vackraste unge. Lite regn spelar faktiskt ingen större roll. Å just det, jag har ju även världens måjsigaste katta.

Nu sitter jag här med tipspromenaden till Gapern.  Segt segt.
Ska strax in till stan och kolla om skorna jag la undan igår passar.
Sen väntar jag på att min sambo ska komma hem.
Senare träning och sen åker jag till Gapern till min familia.

Ha en bra midsommar. Det ska jag ha.

image25

__________________________

Skorna passade inte. 37 för stora, 36 för små !?
Så jag var tvungen att köpa ett par andra skor. Finskor. Rea. Första presenten,, till mej själv från mej själv. haha

Å så blev jag bjuden på mat hos mysHolta. Hon är för söt den buden. Tack smulan !!

Tack sötisar för alla sms m.m.

Tipspromenad...

Kommentarer
Postat av: 15

Tillochmed jag visste att du fyllde år, grattis, plockade blommor som för att gratulera dig även om du nte ser, så de står på mitt bort nu, med en lapp, "Grattis karin hallberg 24 år =)"

2007-06-22 @ 01:15:54
Postat av: Holtan

Vilken tajming på middag må jag säga.. ;) Dä va mysigt och du är mer än välkommen när som helst på middag kakan! :D ha en super skön helg, jag ska vara dyng och njuta över att Borrelian är borta! wihuu! ;) pussis!

2007-06-29 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback