en dagens tack


Nyss hemkommen efter en stadstur i kylan. Jävla kyla !!
Men vi(hmn,, eller kanske snarare Pnilla) har sett till så vi dricker gratis på Nöjesterassen.  Men idag blev det bara en Cola, då alla(en) student/er tyckte jag var en gammal jävel då det var 5 år sen jag tog studenten. Man tackar man tackar. Kanske är jag lite i en ålderskris då jag blir 24 till veckan.
I mina fantasier är jag ju snart gift med dej och ska få barn.
Kanske dagdrömmer jag för mycket !? Ja, jag är en dagdrömmare.
Som tur är har jag mina älskade tattare som tar mig från dimman,, och in i en ny dimma !! haha. Tattert.
Vi är så härligt "ooolagliga".
          

Bussen går till Munket imorn morgon. Snosa med min älskade gädda å gå på niornas avslutningsmiddag.
Sen tar Mazdan mej tillbaka till Kstad och "kvällen är ung". Men kvällen blir nog lugn, på lördag kanske det blir mer drag. Å jo, en favorit i repris skulle sitta bra.

Dagens äckligaste;
Lyktstolpen Hjortan. Vi skulle inte ha kollat. Blääää.

Dagens tattrigaste;
Omkörningen vid postiljohan. haha

Dagens fråga;
Vad tänker krokodiler på ?

Imorn(idag) kanske det är expressen... Holy Cow !!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Dagens STEKIGASTE :
Karins drinkar!! hehehe
Finally I found your blogg honey, favorit i repris bliiiir! Dock jobbar jag, men natten är ju lååång lååång :)
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback