"Alla vill ju vika ut sig" !?


Jag tackar Gud för att jag är ledig 2 veckor till innan jobbet drar igång. Kanske blev mina arbetskamrater lite snopna imorse när löpsedlarna skulle upp och jag var med på bild med världens mest korkade rubrik; Alla vill ju vika ut sig
Helt otroligt hur en reporter vågar, törs och kan förvränga en artikel på detta sätt. Utvik var inget samtalsämne någon gång under kvällen, då artiklen skulle handla om Karlstad som sommarstad och utelivet här. Detta kude ju t.o.m. vara bra reklam för stan, men istället blir vi syndabockar och drar alla Karlstads tjejer med oss ner i träsket.
Vi blev lurade,, och ber er alla att inte tro på allt ni läser i framtiden.

Nä vettu va, Jessica Isaksson, kan ta  med sig sina egna drömmar om utvik ut i skogen å stanna där.
_________________________________________________________________________________

Jag gillar iaf mys,, (",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback