jag blir gärna överraskad


Brasse, jag och Amelia har spenderat två timmar ute på Orrholmen. Solen var varm å underbar.
SMHI visar inte direkt något toppenväder under veckan,, Men jag blir gärna överraskad !!

Karin börjar jobba 7.00 alla dagar kommande vecka. Hur det kommer gå blir intressant att se. Nej, det klart jag fixar det. Men kvällarna får nog bli lite kortare då... Fast sova kan man ju egentligen göra när man är död.
För tillfället känner jag för att ta vara på varje minut.
Jo, det känns okej att börja jobba imorn. Ett måste. Trots att jag hellre vill vara ledig, med dej, dej och dej !!

Jag ska göra mej lite omelett nu tror jag. Japp, det får det blir.
Idag fick jag för övrigt brunch på sängen.
Nu väntar jag på att min vän skall ringa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback