tomatsoppekväll


Tror minsann att ungarna på skolan smittat mej med snuva. Det blir echinagard för hela slanten. Förkylning har jag inte tid med i juletider. Fatta att det bara är 13 dagar kvar till jul !? Otroligt. Imorn ska jag köpa några julklappar.

Nyss hemkommen från Sandra. Tomatsoppekväll som vanligt. Men det gillar vi. 
Sandra å jag är rovfåglar... eller kanske rovdjur. haha. Galet,, vi är inte kloka på nåt sätt. Men det är härligt.  
Men Falk, klart Munkfors x3 ska vara på samma ställe. Lägg av nu. Det är då det händer saker !! (",)

image83

Imorn blir det Walthers på möran, sen plugg, sen julklappsinköp å sen ska jag klippa mej. Hos Penniz såklart !! Det ska bli gött.

Mysigt med lucia på skolan på torsdag.

pössågonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback