Jul å sånt


Nu är det slut på julen för den här gången. Å jag kan fortfarande inte förstå att den redan har varit här !?
Det var visserligen fin,, men alldeles för grön och kort. Göteborgarna var till oss i Munket och firade. Riktigt trevligt. Elin fick se sin första tomte och var helt galen. Hon klättrade på tomten och i sin pakethög, slet i allt som fanns och bara skrattade. Det var nog det bästa hon varit med om.

Juldagen får också toppbetyg. Sandra å jag skrattade av bara tanken på att vi skulle "orka" vara på Nöjes från 22 till stängning. Men är man "två ägg" så klarar man det. Å jovisst, vi gick nog sist av alla skulle jag tro.
"Kan man få bjuda två ägg på en drink?" haha. Visst får man det.
Fin kväll.. Mycket.

Nyår blir i Kristinehamn hos älsklings tattaren. Blir mys med mat å bra vänner.

Idag har det varit stan. Mest mest med syrran å Elin, men även med fler vänner. Fy farao vad jag inte alls gillar rean egentligen. Å vad är det för rea då ? Nästan ingen...

Lite kort tänkte jag förresten komma med också,, men det verkar som min kamera är där den inte ska vara. Vart vet jag inte, men inteär den här iaf !!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback