i det mänskliga


Ho ho ho. Julafton närmar sig. Julklapparna jag skulle ha köpt lyser i sin frånvaro. På fredag är det sista chansen. Då har jag kniven på strupen.

Praktiken i Munkfors är helt okej. Veckorna går fort, å snart är det bara en vecka kvar. Som det ser ut nu så lär jag inte hinna klart med ex.arbetet. Mycket illa. Men det ordnar sig väl.
Spenderar mycket tid i bilen mellan Karlstad och Munkfors. Stressat och stressad, men lugn infinner sig under jul hoppas jag. Hela Göteborgsklanen kommer, så ganska livat lär det bli ändå. (",)

Kalas har vi. Jag å mina vänner. Mycket galet händer,, (",) Men man lever ju bara en gång sägs det.
Mina vänner är iaf de bästa. Helt otroliga.

           



"Vi hittar varann inte i det perfekta, utan i det mänskliga."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback