bôwling


Jojo, idag har jag varit på bowlat. Med personalen på Forsnässkolan. Självklart vann mitt lag bowlingen stoooort. 200 poäng före tvåorna. Galet bra.
Sen var det även middag på Kärnåsen. Riktigt trevligt faktiskt. Var rädd för den torrhet som ibland infinner sig hos vissa lärare, men den fanns inte i dag. Kul.

Imorn är det julavslutning. Jag har fixat å dolat inför den idag så det känns numer som jag kan kalla mej rektor. Eller inte. Men imorn är det bl.a. innebandymatch, lärare mot elever. Trodde jag skulle komma undan med att bara vara domare, men när innebandy stod på schemat hade jag inte en chans att komma undan. Så match blir det. Dock "plojjig" sådan.

I övrigt åker jag tillbaka till stan imorn. Nån dag där innan det är Jul i Munket.

Å jag har varit ett snällt barn, eller inte. Men julklappar vill jag ha !! (",) Du vet vad !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback