avsluta året bra !?


En stressig och jobbig, men dock trevlig dag, ute bland alla människor på stan. Det var vännerna som gjorde dagen trevlig, men allt annat folk kunde ju ha gått hem ist. Men nu har jag iaf äntligen köpt alla julklappar. Fattar inte hur jag kunde vara så seg i år, aldrig hänt förr... Men antagligen för att jag verkligen INTE förstår att det är julafton på måndag !? Det ska tydligen vara den 24;de då...

Nu åkte Sandra precis hem. Vi har ätit lite paj å snackat skit. Det är vi bra på.
 
"Snygg" gammal nyårsbild på mej å Håkis. (",) Undrar vad det blir på nyår i år ?    
Ingen som vill bjuda in oss på fest ? Kolla våra heta läppar liksom. haha

Imorn bär det av till Väster å Rönnby för årets sista match. Det skulle vara så underbart härligt med en vinst, avsluta året på ett bra sätt. Men för vinst krävs det lite av oss,, Hoppas vi är beredda att ge lite imorn.

Nu ska jag julstäda lite, packa väskan för imorn å gå till sängs tidigt !? Man kan ju alltid försöka...

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback