Shoppoholic var ordet


Jojo, igår och idag har jag vänt ut och in på min plånbok. Shoppoholic var ordet. Har iosf fått, eller snarare köpt, en massa bra grejer. Hoppas jag,, Men jag sitter fortfarande och funderar på om jag skall lämna tillbaka nåt !? Garderoben är full och plånboken tom, så det får verkligen bli lugnt ett tag nu.

Ikväll efter träningen bär det va till Munket igen. Jobbar på Forsnäs imorn, 30-års kalas på lörda, jobb i Gapern kan jag tänka mig och sen blir det såklart mycke bäbisgos.
Det är ju så otroligt hett ute också !! Kan inte blir bättre. Sol och grillat. Mmm.

Match mot landslaget första maj, provträning/match i Falun andra maj så Valborgsmässoafton blir lugn.

Just det, nu måste jag ringa Granhen om lektionerna imorn och packa kläder innan det bär av till träningen.

Elda lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback